fbpx

De bedankpagina speelt een belangrijke rol voor je statistieken

De bedankpagina speelt een belangrijke rol voor je statistieken

Momenteel volg ik de derde en laatste module van de opleiding Virtueel Succes*. Het gaat over statistieken. Super interessant! Al is dat vaak wel het ondergeschoven kindje binnen het ondernemerschap. Het kost inderdaad tijd en dus geld om je statistieken bij te houden. En met alleen bijhouden heb je er niets aan. Analyseren is belangrijk. Daarop inspelen nog belangrijker (en verstandiger 😊). De bedankpagina blijkt binnen de statistieken een belangrijke rol te spelen.

In een vorige blog heb ik verteld over hoe belangrijk een bedankpagina is om een relatie op te bouwen met een geïnteresseerde cq potentiële klant. Nu vertel ik je graag dat een bedankpagina jou ook helpt om te kijken of je goed bezig bent.

Wist je dat je statistieken je kunnen vertellen of je goed bezig bent?

  • Wie kijkt niet hoeveel likes een social media post heeft opgeleverd?
  • En hoeveel volgers je hebt?

Allemaal gegevens die je helpen inzicht te krijgen. Google Analytics is een bron van interessante gegevens met betrekking tot je website. Statistieken bijhouden kost tijd. En daarom is het niet erg als je focust op wat voor jou belangrijk is.

Om echt goed te weten of bezoekers de reis afleggen of de funnel doorlopen zoals jij het bedoeld hebt, is het fijn om een bedankpagina te hebben.

Want wanneer weet je of het inschrijfformulier van de nieuwsbrief goed werkt?

  1. Je kan het aantal nieuwsbrief inschrijvingen zien in je autoresponder programma.
  2. Je kan het aantal paginabezoekers van je bedankpagina bijhouden.

Beiden kan inderdaad, maar het voordeel van het laatste punt is dat je de afmeldingen uitsluit en je dus een beter overzicht hebt over een bepaalde tijd. Met Google Analytics kan je ook een periode selecteren. En is het dus niet nodig om op de eerste van de maand te kijken hoeveel contacten je op je nieuwsbrieflijst hebt staan.

Echt, zo makkelijk kan het zijn om inzicht te krijgen in je statistieken. En dus of je wel of niet goed bezig bent!

Succes met het aanmaken van je bedankpagina’s 😊

* Opleiding Virtueel Succes. Hierin heb ik veel meer geleerd over Online Marketing & Sales (module 1).
Voor de tweede module ‘systematiseren en automatiseren’ heb ik een gastblog bijgehouden over de opleiding. Benieuwd hoe dat in zijn werk ging? Lees dan hier verder.

De bedankpagina speelt een belangrijke rol bij een relatie opbouwen

De bedankpagina speelt een belangrijke rol bij een relatie opbouwen

Momenteel volg ik de derde en laatste module van de opleiding Virtueel Succes*. Het gaat over statistieken. Super interessant! Al is dat vaak wel het ondergeschoven kindje binnen het ondernemerschap. Het kost inderdaad tijd en dus geld om je statistieken bij te houden. En met alleen bijhouden heb je er niets aan. Analyseren is belangrijk. Daarop inspelen nog belangrijker (en verstandiger 😊). De bedankpagina blijkt een belangrijke rol te spelen om service te bieden.

“Dank je wel” is een belangrijk instrument in je sociale leven.
Want voor een gevoel geeft een Dank je wel je als je het hoort?
En welk gevoel geeft het als iemand het niet tegen je zegt???

Juist, de dank je wel is belangrijk. En dus is het online ook een fijn en dus belangrijk gebaar.

Elke autorespond tool die je inzet voor het laten invullen van formulieren geeft je de optie om bedankpagina’s in jouw stijl op te maken.
Ik zou zeggen: doen. Een klein gebaar met een groot effect.
Nog beter is om je bedankpagina’s binnen je website te maken.

Stel:
Je vult ergens een formulier in voor bijvoorbeeld een gratis weggever.
Dan krijg je, als het goed is, netjes een bedankpagina.
Dan ben ik altijd wel nieuwsgierig wie of wat er eigenlijk achter de gratis weggever zit.
Het idee van je hoort: “Bedankt voor je komst. Lust je ook een kop thee?”
Als ik dan dus kan surfen naar een andere pagina binnen de website, is dat top.

Stel:
Dat ik op een bedankpagina geattendeerd wordt op een relevante blog.
Of de Facebookpagina waar ik dagelijks tips kan vinden.
Dat is toch wel service, dan hoef ik niet eens te zoeken!

En wat de ander ziet als service, geeft voor jou de mogelijkheid om connectie te maken. Wie weet is dit contact straks wel een klant! En dat allemaal omdat jouw bedankpagina het mogelijk heeft gemaakt om de link te leggen tussen een eenmalig contact en een relatie opbouwen.

 

* Opleiding Virtueel Succes. Hierin heb ik veel meer geleerd over Online Marketing & Sales (module 1).
Voor de tweede module ‘systematiseren en automatiseren’ heb ik een gastblog bijgehouden over de opleiding. Benieuwd hoe dat in zijn werk ging? Lees dan hier verder.

Projectmanagement: is het privé anders dan zakelijk?

Projectmanagement: is het privé anders dan zakelijk?

We willen graag een nieuwe keuken. En eindelijk is het dan zover: de koop! Na aankoop, wat natuurlijk het duurste is, begint eigenlijk het project pas. En het is bij ons een project met veel leermomenten gebleken! Mijn tips n.a.v. dit privé project dat mij zakelijke inzichten gaf. Want is projectmanagement privé nu anders dan zakelijk?

Beschrijf het resultaat
Door de voor- en nasituatie te schetsen, kan je al veel aandachtspunten ontdekken. Beschrijf het, teken het uit. Wat voor jou het beste werk, geeft jou het beste overzicht.

 In ons geval: we willen geen tegels meer. Dat betekent dat we opeens geen plintje meer hebben op een stukje muur. Een bovenkast wordt 30cm diep in plaats van 60cm. Dat betekent dat de muur daar mooier gemaakt moet worden. Onze spoelbak komt links in plaats van rechts. Liggen de aansluitingen nog wel goed?

Plan de planning
Nu je de aandachtspunten weet, kan je inplannen. Welke vakmannen heb je nodig? Welk werk wil je zelf doen? Welke klus moet het eerst opgepakt worden? Hoe moet de situatie zijn als vakman 3 op de stoep staat?

Bijvoorbeeld de schilder kan nog niet aan de slag als een gestucte muur nog niet droog is.

Controleer de checklist
In ons geval hebben we uiteindelijk 5 verschillende vakmannen in de keuken gehad. En daarnaast nog het werk dat we zelf (lees: met hulp) uitgevoerd hebben. Om zeker te weten dat het project naar een volgende fase kan, is een check noodzakelijk. En schrijf op hoe je wilt dat er gecheckt wordt.

Zo hebben wij de stucadoor op het blote oog gecheckt. Natuurlijk zag het er mooier uit, maar uiteindelijk kwamen we in de laatste fase erachter dat de muren niet haaks waren. Conclusie: terug naar vakman 3 (stucadoor) waardoor vakman 4 (schilder) en vakman 5 (keukenzetter) ook nog een keer weer mogen komen.

Hou rekening met onverwachte zaken
Of je nu een website bouwt, je mail omzet naar een andere provider of een nieuwe keuken koopt. Het is belangrijk om rekening te houden met tegenslagen. Je bent zelf een stuk relaxter als je weet dat er ruimte is voor iets extra’s, iets onverwachts of iets dat je nog niet wist.

Is een muur dikker gestuct, dan betekent dat extra droogtijd. Lekt een kraantje en moet de monteur terugkomen? Zie je in fase 2 pas dat plan A niet werkt?

Kortom, of je nu een privé of zakelijk project oppakt. De aanpak is eigenlijk hetzelfde. Al merk ik dat we het privé vaak wat minder professioneel aanpakken. Terwijl het dan wellicht de grootste frustratie geeft. En dat brengt me bij mijn laatste tip.

Bedenk hoe je het zou doen als je er veel betaald voor krijgt
Zelf doen of uitbesteden? Vrije dagen opnemen, een betaalde klus uitstellen of in de avonden klussen? Stel dat je veel geld krijgt om deze klus te klaren. Welke beslissingen neem je dan? Ik ben benieuwd!

 

Mijn baan opzeggen

Mijn baan opzeggen

De afgelopen maanden was het stil op de blogpagina van mijn website. Maar ik heb wel elke week geblogd, ik was namelijk drie maanden lang gastblogger. Eerlijk is eerlijk, ik had gehoopt dat ik wel twee blogs per week kon produceren. Maar dat lukte toch niet 😊 Een succesverhaal hoor, want ik kreeg een extra klant en naast mijn werk in loondienst was het niet meer goed te combineren. Gelukkig kon ik de gastblogs wel delen via mijn social media kanalen. Dus jullie hebben vast één artikel wel langs zien komen van deze zelfstandige ondernemer!

Wat was het leuk om (wekelijks) mijn verhaal te delen. Over de opleiding, over wat mij opviel, over mij als ondernemer. En wat vond ik het dan ook supergaaf om op een gegeven moment zwart op wit te kunnen zetten dat de Week van de Ondernemer een hele speciale week was voor mij: ik zei mijn baan in loondienst op!

Dat opzeggen deed ik niet in een opwelling (veel te eng 😊), daar had ik over nagedacht. Drie checks die ik naliep voor die dag.

Veel rekenwerk
Mijn doel was pas gehaald als ik met mijn eigen onderneming mijn salaris kon overtreffen. En niet eenmalig, maar in ieder geval voor een paar maanden op een rij. Wat anderen ook zeiden over ‘het gaat je wel lukken’. Ik had mijzelf en mijn gezin de financiële zekerheid beloofd. Tenslotte had ik al een stap teruggedaan in salaris toen ik wegging bij Philips. Dus veel overzichten gemaakt, hoeveel klanten heb ik nodig, wat is mijn buffer. Kortom, ik droomde op een gegeven moment mijn cijfers 😊

Overleg met partner
Ik noemde mijn gezin al even. Mijn man is veel meer dan iemand die ik om goedkeuring vraag. Hij is mijn sparringpartner. Hij stelt de kritische vragen. Hij kijkt mee naar de cijfers. Zo weet ik dat ik me niet rijk heb gerekend. Zo denk ik nog meer (= beter) na over welke doelen ik stel.

Plan B op de plank
Ik ben ondernemer, dus er zijn meer mogelijkheden dat mijn doelen niet gehaald worden dan in loondienst. Ik ben nu verantwoordelijk, ik kan het niet meer doorschuiven. Dus ik ben ook verantwoordelijk voor de situatieschets ‘what if’. Dus een plan B was een onderdeel van mijn plan A. Ik heb in eerste instantie gekozen om van mijn inkomsten een percentage opzij te zetten voor een buffer.

Nog drie werkweken en dan ga ik met veel zin me volledig focussen op de mooie doelen van mijn klanten én werken aan mijn eigen bedrijf. Yeah!

En vanaf nu dus weer elke twee weken een blog op www.dee-organizer.nl!

Gastbloggen voor meer online zichtbaarheid

Gastbloggen voor meer online zichtbaarheid

Gastbloggen is een ander laten schrijven voor jou of zelf schrijven voor een ander. Een mooie manier om niet zelf voor regelmatige content te zorgen. Of een mooie manier om een ander publiek te bereiken. Gastbloggen voor meer online zichtbaarheid helpt. Of jij nu de schrijver of de zender bent.

Twee jaar geleden heb ik een jaar lang een wekelijkse column gehad in een plaatselijke huis-aan-huiskrant. En ondanks dat het niet mijn doel was (ik vond schrijven gewoon leuk) werd ik steeds vaker herkend op straat. Online werkt het hetzelfde, je loopt dan wel niet iemand letterlijk tegen het lijf, maar berichten komen wel langs op de social media kanalen. Nieuwsgierig naar mijn schrijfstijl? Bij deze drie van de columns die ik toen geschreven heb. Column De HalColumn Laaggeletterdheid | Column Nijkerk Schrijft

Gastbloggen geeft je artikelen ook een reden. Er is een paraplu boodschap die de schrijver en de zender bindt. Mijn columns bijvoorbeeld moesten een link hebben met de stad waar ik woonde. Of het moest relevant zijn voor een groot deel van de inwoners. Zelf vind ik het erg prettig om te schrijven met een paraplu boven mijn hoofd 😊 Want het is vaak makkelijker brainstormen met een woord midden op je papier dan bij een leeg papier. Gastbloggen is zo een mooie manier om je online zichtbaarheid te vergroten.

Binnenkort begin ik weer met gastbloggen. En ik kijk uit naar het schrijven onder de paraplu van de opleiding Virtueel Succes. Deze keer over de tweede module van deze opleiding. Want voor de eerste module Online Marketing&Sales ben ik geslaagd! Deze volgende module gaat over het structureren en organiseren van een bepaald onderdeel binnen een onderneming.

Ik ben benieuwd. Jij ook? Je kan mijn wekelijkse blogs binnenkort volgen via Academie voor Virtueel Professionals. En als je me tegenkomt op social media, laat gerust een berichtje achter zodat ik weet dat je me gezien hebt 😉 want dan weet ik zeker dat gastbloggen echt helpt voor online zichtbaarheid.

Vooruitkijken

Vooruitkijken

Spontaan iets doen, erg leuk! Voorpret kunnen hebben, is nog leuker. Voor mij dan 😊 Vooruitkijken doe ik graag. Het liefst heb ik mijn vrije dagen voor 2019 ook al ingepland. Neurotisch? Ik zie het meer als overzicht hebben.

Vooral met kinderen is het niet altijd even makkelijk om last minute oppas te regelen. Of om werkdagen te wisselen. In het afgelopen jaar was het voor mij niet altijd mogelijk om vooruit te kunnen kijken. En daar zit ik nu, in september met 0 vrije dagen voor de rest van het jaar (dit geldt alleen voor mijn parttime loondienstbetrekking). Dus je begrijpt dat ik dat volgend jaar graag anders zie!

Een voorbeeld. De nieuwe AVG-wet. Die zat er al 2 jaar aan te komen. Maar als startende ondernemer was dat niet het eerste waar ik aan dacht. Dat betekende extra avonden aan de slag in april en mei om de deadline te kunnen halen. Gelukkig is mijn bedrijf nog klein, zodat het totaal aan werk meeviel.

Een ander voorbeeld. Wat als je afhankelijk bent van een klant om input van te krijgen.
Gooi jij dan je schema om?
Eenmalig?
Regelmatig?
Continu?
Of heb je een Plan-B hiervoor?
Wat als je meer dan één klant hebt met uitstelgedrag?

Het voordeel van virtueel werken, is dat je zelf je tijd kan indelen. Maar het is wel jammer als je niet lekker door kan werken voor een klant. Want ja, ook ik en zoals elke goede ondernemer, bepaal je zelf waar je je tijd aan besteedt. Want anders nemen de taken die “dringend-maar niet urgent” of nog erger “totaal niet dringend-totaal niet urgent” zijn, je werkuren over.

Drie tips om met vooruitkijken toch lekker te kunnen werken (zonder te neurotisch over te komen 😉):

  • Plan je werkdagen in blokken in (alleen halfuurtjes toegestaan voor social media checken)
  • Geef één van je blokken nog geen invulling. Mocht er toch wat urgents op de proppen komen, dan heb je wel tijd om het op te pakken zonder dat je andere werk er onder leidt.
  • Kies de beste omgeving voor de geplande taken. Misschien schrijf je beter in een rustige omgeving, terwijl je prima je e-mail kan doen terwijl er door anderen gepraat wordt.
  • Bonustip: vergeet je lunch niet!

 

 

Online marketing specialisatie

Online marketing specialisatie

Ik ben me nog meer aan het specialiseren in online marketing. Want online marketing is te veel om als één specialisatie gezien te worden. Elke dag lijkt er namelijk wel een nieuw medium bij te komen. Frankwatching kan niet voor niets dagelijks een update geven over de wereld die online marketing heet.

Vroeger werkte ik in een marketingcommunicatie team. Vier tot zes personen per business group. Één van ons richtte zich op above the line marketing (TV en print), één van ons op online (dat was toen nog maar een zeer klein onderdeel binnen marketing ;)), één van ons op PR en ik was de project manager. Inmiddels heeft datzelfde bedrijf een hele afdeling voor alleen al de social media kanalen en een andere afdeling richt zich weer op e-commerce. How time changes 😊

Met dit voorbeeld wil ik vooral aangeven dat marketing en inmiddels ook online marketing bestaat uit meerdere specialisaties. En samen zijn zij een ijzersterk team!

Het een kan niet zonder het andere
En toch spreek ik mijzelf graag weer tegen, omdat het ook fijn is dat je als relatief kleine ondernemer alles bij één persoon kan neerleggen. Tenslotte zijn alle actieplannen en strategieën van elk onderdeel samen een geheel. Adverteren op social media moet wel passen bij je andere social media activiteiten. En je e-mailmarketing staat niet los van de marketing flow(s). Wat is de inhoud eigenlijk van al deze berichten? Kortom, het een kan niet zonder het andere.

Een Virtueel Professional als online marketing specialist
Een Virtueel Professional gespecialiseerd in online marketing kan samen met de ondernemer grote stappen maken. Samen en ook weer elk apart richt je op content, tools en consequent zijn in de boodschap gericht op de doelgroep. En soms of later is het nodig om het team uit te breiden. Misschien ga je als ondernemer je marketing strategie aanpassen en hoort daar een andere specialist bij.

Ik ben voor mezelf begonnen om een overzicht te maken van alle ‘onderdelen’ binnen online marketing.

Dit om ook zelf te kijken wat ik het leukste vindt om aan te werken.

Welke online marketing specialisaties mis jij nog in het overzicht?

Online vergaderen

Online vergaderen

Ik merk dat mensen graag nog oog in oog vergaderen (face to face 😊). Het online vergaderen is niet bij iedereen ingeburgerd. Terwijl de voordelen voor online vergaderen inmiddels ver vooruitlopen op de nadelen van het niet samen in dezelfde ruimte zijn.

> Dus we nemen reistijden voor lief, staan wellicht in de file.
> We accepteren dat niet iedereen tijd heeft om langs te komen.
> We plannen een vergadering op een later moment dan dat eigenlijk goed is voor het project.
> En we besteden meer tijd aan kletsen dan aan de agendapunten.
Nouja, spreek maar voor jezelf, want ik ben helemaal voor online vergaderen!

Ik heb bij Philips gewerkt en met collega’s over de hele wereld (en blijkbaar een beperkt reisbudget 😉) was online vergaderen ons lot. Ik heb gemerkt dat Skypen (wij gebruikten Skype for Business, voorheen Lync) juist heel plezierig werkt. We gebruikten het voor werkoverleg, teamoverleg en zelfs voor inspiratiesessies die gegeven werden door collega’s en externen dichtbij en ver weg.

Voordelen online vergaderen:

  1. Efficiënt werken: Je kan werken tot zelfs 1 minuut voordat de vergadering begint.
  2. Je kan de camera aanzetten zodat je de persoon kan zien wie er spreekt. Ben je met maximaal zes personen, dan zie je vaak iedereen constant in beeld.
  3. Je kan eenvoudig je scherm of presentatie delen vanaf je eigen laptop.
  4. Je kan zelfs hand-outs delen met de andere deelnemers, scheelt weer e-mails.
  5. Ideaal voor mensen die maar een gedeelte bijwonen of presenteren.
  6. Het is handig om onverwacht extra personen erbij te vragen (als ze beschikbaar zijn).
  7. Geen reistijd meer of zelfs looptijd tussen vergaderzalen in.
  8. Geen vergaderruimte beschikbaar is verleden tijd.
  9. Door de online link te vermelden in de agenda uitnodiging is het makkelijk om de vergadering bij te wonen.
  10. Aparte gesprekken tijdens de vergadering zijn eigenlijk niet mogelijk.
  11. Efficiënt vergaderen: je maakt het beste van de tijd die mensen in hun vaak drukke agenda hebben. Je blijft niet ‘hangen’ om nog even door te kletsen.

Het is natuurlijk wel belangrijk om de vergadering goed voor te bereiden.
Wat ga je bespreken? Welke beslissingen moeten er genomen worden? En wie is verantwoordelijk voor wat?
Maarja, is dat ook niet nodig voor vergaderingen in dezelfde ruimte?

Ik ben benieuwd of jij al online vergadert? Zo nee, welke van de 10 voordelen zou jou(w) bedrijf over kunnen halen?

Ik wil een tool die voor mij werkt

Ik wil een tool die voor mij werkt

Ik wil een tool die doet wat me beloofd was. Een tool die mij tijd oplevert. En werk uit handen neemt. Ik wil graag weer doen wat ik het leukste vind om te doen.

Handige tools doen vanuit zichzelf niks.

Heb jij tools aangeschaft, maar ben je er te druk voor om er eens voor te gaan zitten? De tool klopt niet bij jou aan als het al even niet gebruikt is. En ach, die maandelijkse afschrijving valt weg tegen grotere kostenposten. Maar je hebt de tool aangeschaft met een reden. Je had/hebt namelijk grote plannen, je wilt groeien, je wilt aan je bedrijf werken in plaats van in je bedrijf!

Er zijn zoveel online mogelijkheden. Mijn trainer en coach Petra Fehring deelt elke dag een tool tip. Ik volg haar Facebook pagina nu bijna een jaar en ik ben nog maar 2x dezelfde tool tegengekomen… Zoveel tools zijn er dus.

> Op hoeveel tools heb jij een abonnement?
> Heb je deze al ingericht? (= startklaar gemaakt)
> Gebruik je al een module van de tool of misschien al wel alle voordelen van de tool?
> Ben je tevreden?
Heb je ja of nee geantwoord? Stel jezelf dan ook nog eens de waarom-vraag. Zo kom je er achter of een van je abonnementen een impulsaankoop is geweest. Of misschien heeft het je werk al zoveel simpeler gemaakt.

Hulp nodig bij overzicht creëren?
Structuur aanbrengen? Een optimalisatieslag maken? Of een automatisering doorvoeren? Ik heb nu een mooi aanbod voor je. Eenmalig beschikbaar tegen een tarief dat bijna de helft van mijn reguliere tarief is. In 3 maanden help ik je stappen vooruit zetten zodat je klaar bent om je mooie plannen uit te voeren! Klik hier voor meer informatie.

Bonus:
– Ik heb al veel ervaring opgedaan in structuur aanbrengen en automatiseringsprojecten
– Begeleiding van een ervaren trainer en ondernemer Petra Fehring

Automatiseren, klinkt als …

Automatiseren, klinkt als …

Automatiseren klinkt als…
> ‘het’ makkelijker maken
> Minder werk
> Dat het werk kan doorlopen als je zelf niet aan het werk bent
> En ben je wel aan het werk, dat je dan fijn iets anders kan doen 🙂

Automatiseren is een systeem zo instellen dat terugkerende taken “automatisch” uitgevoerd worden. Bijvoorbeeld de aanvraag van je freebie of de bestelling die in je webshop geplaatst wordt. 

Ondanks dat persoonlijk contact nog steeds super gewaardeerd wordt en belangrijk is, kunnen we zeker (heel) veel automatiseren. Zo komt er namelijk weer tijd beschikbaar om persoonlijk in contact te gaan. Bijvoorbeeld bij klachten of speciale verzoeken.

Automatiseren is zoveel makkelijker geworden nu er online mogelijkheden zijn. Soms zorgt een tool voor een gedeeltelijke automatisering, maar win je er al zoveel tijd mee omdat jij zelf veel minder hoeft te doen (en aan minder hoeft te denken). Andere tools nemen echt al je werk voor een bepaald onderdeel uit handen.

Automatiseren komt pas goed uit de verf als je:

  • terugkerende taken in kaart gebracht hebt
  • deze taken gaat systematiseren (groeperen, optimaliseren)
  • kiezen welke groep taken je (als eerste) wilt automatiseren. Welke ‘afdeling’ wil je het eerste uitbesteden aan automatisering? 
  • welke user cases zijn nodig om jou echt een stap vooruit te helpen. Zorg dat je weet wat je wel of niet hoeft mee te nemen in de ‘automatisering’. Denk aan meertaligheid, welke rapporten wil je kunnen maken, wil je toegang voor één of meerdere personen, moet de actie direct gedaan worden of is ‘binnen x tijd’ ook voldoende? 
  • Kijk, vraag en Google voor bestaande tools en mogelijkheden. De meeste tools zijn beschikbaar met een maandelijks abonnement. Mocht je een groter budget hebben, dan kan je kijken naar meer maatwerk.
  • En zodra je na goed beraad met jezelf of team besloten hebt welke tool je wilt gebruiken voor de automatisering, dan is het tijd om de tool in te stellen. Dit kost altijd meer tijd dan je denkt. Maar het is wel belangrijk dat je hier tijd aan besteed (of laat besteden), want als het goed is, is het beter in de uitvoering! 

Het je gemakkelijker maken is voor iedereen weggelegd! Of je nu een groot bedrijf bent of een eenpitter. Zorg dat je kan doen wat je het leukste vindt om te doen. En laat terugkerende taken over aan een tool.

Heb jij al wel eens gedacht aan automatiseren?