Maak je werk makkelijker

Organiseer je marketing activiteiten, zodat je in control bent terwijl je achterover leunt 🙂

Je ondersteunt je klant, je team of de hele afdeling. Jij ziet en hoort vaak wat er mis gaat. Daar wil je wat aan doen.

  • Je weet dat ‘het’ beter kan.
  • Je kan het eigenlijk niet meer aanzien dat het vaker fout gaat dan je lief is.
  • Je bent (of merkt dat anderen) véél tijd kwijt zijn met zoeken en dubbelchecken…

Zou het niet mooi zijn als …

  • Het duidelijk is wie wat doet
  • Overzichtelijk is wanneer wat gedaan moet worden
  • Je minder tijd kwijt bent aan het werk
  • Het bedrijf minder kosten maakt
  • Je dus ook weer meer plezier uit het werk haalt

De situatie waar het bedrijf zich in bevindt, komt waarschijnlijk door groei. Meer mensen, meer kans op fouten. Meer werk, maar de processen zijn niet echt meegegroeid. Één fantastisch programma die nog niet lekker loopt met de rest van het werk.

  • Alleen het aantal facturen is al verveelvoudigd, moet je nagaan voor het andere werk.
  • Het team is zo gegroeid, zodat het werk niet meer dan één persoon gedaan hoeft te worden.
  • Vervanging tijdens vakantie of nieuwe collega’s inwerken blijft onduidelijkheid opleveren.
  • Iedereen wil toch het liefste doen waar de meeste voldoening uit gehaald wordt!

Je beseft wel dat het werk efficiënter kan. En je wilt het bedrijf, jouw team daar graag bij helpen!

Ik heb al meerdere bedrijven geholpen met eenzelfde stappenplan. Dat betekent dat je de opdrachten kan volgen en zo ongemerkt heel snel bij jouw eindresultaat komt. Dus meteen met de praktijk aan de slag. Geïnteresseerd? Lees snel verder!

“Dirkje heeft het gehele proces voor de opleiding Virtueel Succes voor ons in kaart gebracht. Hierdoor werd al snel overzichtelijk waar we konden aanscherpen cq. verbeteren en welke automatiseringsslagen we nog konden maken.”

Tamira, Academie Virtual Professionals

Stel je eens voor hoe het ook kan zijn:

  • Tijdwinst om weer te gaan doen wat iedereen het liefste doet
  • Het bedrijf klaar voor opschalen en groei
  • Makkelijker samenwerken of het werk uitbesteden
  • Geen communicatieproblemen meer
  • Duidelijkheid wie wat doet

Je kan meteen starten

En het is voor jou nu mogelijk om het zelf te doen!
Ik heb mijn stappenplan verwerkt in 15 behapbare lessen met maximaal 3 opdrachten per les. Na je aanmelding voor de Power Up diy training kan je meteen beginnen. Nu voor het lage bedrag van 19 euro i.p.v. 99 euro (excl. btw). Je krijgt alleen op werkdagen een mail.

Wat krijg je allemaal om zelf aan te slag te kunnen met fijner werken

  • Checklist om te kijken welke processen er zijn binnen het bedrijf
  • Je kiest zelf een proces uit om mee aan de slag te gaan
  • Ik begeleid je door middel van de lessen zodat jij meer inzicht krijgt in je proces
  • Zodat je het proces eenvoudig makkelijker kan maken
  • Het resultaat: duidelijkheid in wat je wanneer nodig hebt om iets te realiseren
  • Nog een resultaat: minder tijd kwijt aan terugkerende taken
  • Tijd die je goed kan gebruiken voor winstgevende activiteiten!

Niet normaal hoeveel professionalisering stappen ik de afgelopen 2 maanden met jou heb gezet in mijn bedrijf! Heel fijn allemaal!

Wietske, LinkedIn trainer

Inspirerend klantvoorbeeld

Een klant heeft een nieuwe training ontwikkeld. Er is een route van x aantal weken waar zijn klant in begeleid wordt. Het is vooral een online training, maar er zitten offline elementen in, bijvoorbeeld een goedkeuringsproces. Het idee is top! Nu de realisatie.

Ik heb alle informatie verzameld die er is, alle wensen er naast gelegd en ben gaan schrijven. Wat is er nu, wat moet er nog komen en zo kwamen we vanzelf bij wat er nog mist. Ik heb hierin de stappen van deze diy training gevolgd. En zo kan je het ook gebruiken om iets nieuws al een goede doorloop mee te geven.

In plaats van een bestaand of verouderd proces te optimaliseren, is het vanaf het begin al geoptimaliseerd en scheelt het veel verbeteringen doorvoeren ‘wanneer je er tegenaan loopt’.

Wie ben ik eigenlijk? Graag stel ik mij voor:

Oud-collega’s maakten er regelmatig grapjes over. Dat ik altijd wel weer een manier had gevonden om het werk simpeler te maken. Dat ik het structureren niet ‘uit’ kan zetten. Blijkbaar zit het er ingebakken. En nu vind ik het een sport om niet alleen naar het werk te kijken, maar ook naar de personen die het werk doen. Wat past binnen het bedrijf en bij het budget? Maatwerk waar iedereen blij van wordt. Met mijn brede ervaring binnen internationale bedrijven, webshops en het werken met online ondernemers helpen mij jouw bedrijfsvoering snel te begrijpen.

Graag deel ik mijn kennis omdat ik niet iedereen kan helpen. En omdat er ook ondernemers zijn die een groeiend bedrijf hebben, maar nog niet het budget hebben om iemand dit werk te kunnen laten doen. Die graag nog zelf betrokken willen zijn bij hoe het loopt en hoe het gaat lopen.

“Haar gestructureerde aanpak, haar helicopterview en de heldere manier waarop ze zaken zo voor het voetlicht brengt dat niemand er omheen kan.”

Christien, Bibliotheek Eemland

“Ze weet iedereen te voorzien van handige tools om het werk efficiënter te maken. Met haar tips en lijstjes kan zij ieders leven – werk of privé – een stuk in- en overzichtelijker maken.”

Tilly, Goedgemerkt.nl

Zo maak je je werk makkelijker

  • Training ‘Je bedrijf op rolletjes’ [19 euro]: via dagelijkse mails leid ik je in drie weken naar een verbeterd werkproces. Met elke dag een opdracht lukt het jou om te zien wat verbeterd kan worden en hoe je de verbetering kan doorvoeren.
  • E-book [19 euro]: de training is nu ook in e-book verkrijgbaar, zo kan je zelf je tempo bepalen!
  • Persoonlijke hulp van mij. Ik neem het werk uit je handen. Samen kijken we naar welk proces aandacht nodig heeft, ik ga in gesprek met je teamleden en maak een overzicht zodat duidelijk is wat goed is en wat beter kan. De kosten voor deze eerste fase zijn voor een team met ongeveer 4 teamleden/collega’s 1500 euro exclusief btw. Na de eerste fase gaan we in overleg hoe ik je bedrijf kan helpen in de tweede fase: de implementatie. De kosten hiervoor worden in een aparte offerte gemaakt zodra we de adviezen van fase 1 besproken hebben. Voor interesse graag een mail sturen met je bedrijfsnaam en je zorgen.

P.S. Als je ook wilt genieten van elke dag tijd over om te doen wat je het liefste doet. Dan is deze do-it-yourself training de eerste stap.