fbpx

Online marketing

Uitvoering van online marketing plannen:

Ik help je met de uitvoering van jouw online marketing plannen. Denk aan hoe jij de ideale klantervaring ziet. Of ben je toe aan een nieuwe lancering? Je hebt het al druk genoeg of misschien heb je niet zoveel met online marketing. Laat mij je waardevolle tijd terug geven door dit van je over te nemen!

Marketing elementen die jouw zichtbaarheid een boost kunnen geven:

  • Optimale klantreis (o.a. marketing automation*, marketing/sales funnels, e-mail campagnes)
  • Betere klantervaring (o.a. sales funnel, e-mail marketing)
  • Lancering van jouw nieuwe dienst of product
  • De puntjes op de i van jouw werk: blogs checken en plaatsen, delen met je volgers, Social Media berichten schrijven en inplannen
  • Online statistieken en social media rapportages overzichtelijk en begrijpelijk maken
  • Marketing strategie

Marketing kan meteen een impuls geven. Maar het is de lange adem die waardevolle leads oplevert. Marketing is niet iets dat je sporadisch even doet. Marketing heeft een plan én aandacht nodig. Continuïteit en bouwen aan en voor je bedrijf is belangrijk om de marketingzaadjes te laten groeien.

De belangrijkste reden waarom ik voor jouw marketing graag een langdurige samenwerking aanga. Niet omdat je niet van mij af kan komen, maar omdat we samen kunnen werken naar jouw doelstellingen!

″Dirkje heeft mij supergoed geholpen met het inrichten van Autorespond. Ik zag al een tijdje tegen deze actie op, omdat ikzelf te weinig kennis heb om het snel en misschien nog wel belangrijker, in één keer goed in te voeren. Door duidelijke werkafspraken te maken en heel goed de tijdslijn te beheren heeft Dirkje mij door dit proces heen geholpen. Ze is duidelijk, helder in haar uitleg en kan heel goed aangeven wat zij van mij nodig had om tot het voor mij gewenste resultaat te komen. Daarnaast is ze een prettige persoonlijkheid die heel enthousiast meeleeft als er een goed resultaat behaald is. Ik ben erg blij met Dirkje en zal haar in de toekomst zeker benaderen, mocht ik haar hulp weer nodig hebben.”

Ilja Weeda, Backstage Office Management

*(is het gebruikmaken van verschillende geautomatiseerde systemen om leads/prospects aan ons te binden en door de customer journey heen te “helpen”. Dit wordt gedaan door op het juiste moment (ingegeven door verschillende triggers) bepaalde informatie te sturen (vaak via e-mail) bron: Karel Geenen