Power Up: minder kosten, meer werkplezier door efficiënte processen

Weer overzicht in je bedrijf!

Herken je minstens drie van deze uitspraken?

  • Een terugkerende zucht van “Moet ik dit alwéér doen?”
  • De gedachte dat meer verkopen tegenwoordig ook weer méér werk oplevert?
  • De conclusie dat iets wéér niet goed is gegaan?
  • Véél tijd kwijt met zoeken/overleggen/dubbelchecken?
Bekijk het filmpje om te kijken of je je herkent

Zou het niet mooi zijn als …

  • Het duidelijk is wie wat doet
  • Overzichtelijk is wanneer wat gedaan moet worden
  • Je minder tijd kwijt bent aan het werk
  • Het bedrijf minder kosten maakt
  • Je dus ook weer meer plezier uit het werk haalt

De situatie waar je nu in zit, is een logisch gevolg van jouw groei. Daar is geen schuldige aan te wijzen, je bedrijf groeit 😊 en dat is juist fijn!

  • Je bent als eenpitter begonnen, maar nu stuur je bij wel 100 facturen in plaats van 10
  • Je hebt nu teamleden aangehaakt, zodat je het niet meer alleen hoeft te doen
  • Je wilt dus meer gaan delegeren
  • En je wilt weer gaan doen waar je de meeste voldoening uithaalt

Maar je hebt écht geen tijd om zelf op onderzoek uit te gaan. Natuurlijk besef je wel dat het werk efficiënter kan. Een automatisering hier en daar zou ook wel goed uitkomen.
En even de taken (de processen) onder de loep nemen om te zien waarom het vaak mis gaat zodat dat verholpen kan worden.

Je kan gratis weggevers lezen met tips. Je kan de weggevers cadeau doen aan je team. Maar eigenlijk wil je er once and for all klaar zijn voor nog meer groei. Vraag daarom nu POWER UP aan!

“Dirkje heeft het gehele proces voor de opleiding Virtueel Succes voor ons in kaart gebracht. Hierdoor werd al snel overzichtelijk waar we konden aanscherpen cq. verbeteren en welke automatiseringsslagen we nog konden maken.”

Tamira Kolk, Academie Virtual Professionals

Stel je eens voor hoe het ook kan zijn:

  • Tijdwinst om weer te gaan doen wat je het liefste doet
  • Je bedrijf klaar voor opschalen en groei
  • Makkelijker samenwerken of het werk uitbesteden

“Ze weet iedereen te voorzien van handige tools om het werk efficiënter te maken. Met haar tips en lijstjes kan zij ieders leven – werk of privé – een stuk in- en overzichtelijker maken.”

Tilly van de Pavert, Goedgemerkt.nl

Met maar 3 uur van je tijd ontvang je van mij een uitgeschreven proces. Plus een analyse waarom het nog niet werkt en een adviesrapport over passende mogelijkheden voor systematiseren en automatiseren voor jouw bedrijf.

Oud-collega’s maakten er regelmatig grapjes over. Dat ik altijd wel weer een manier had gevonden om het werk simpeler te maken. Dat ik het structureren niet ‘uit’ kan zetten. Blijkbaar zit het er ingebakken. En nu vind ik het een sport om niet alleen naar het werk te kijken, maar ook naar de personen die het werk doen. Wat past binnen het bedrijf en bij het budget? Maatwerk waar iedereen blij van wordt. Met mijn brede ervaring binnen internationale bedrijven, webshops en het werken met online ondernemers helpen mij jouw bedrijfsvoering snel te begrijpen.

“Haar gestructureerde aanpak, haar helicopterview en de heldere manier waarop ze zaken zo voor het voetlicht brengt dat niemand er omheen kan.”

Christien Manni, Bibliotheek Eemland

Liever nu dan later? Meld je dan snel aan, voordat mijn agenda vol zit.
Twijfel je nog? Neem dan ook contact op, zodat we even kunnen overleggen. Want ik werk liever met je samen als ik je bedrijf ook echt kan helpen.

P.S. Als je ook wilt genieten van elke dag tijd over om te doen wat je het liefste doet. Laat dan van je horen. Tot snel!