Samenwerken met mij levert je echt wat op!

Laat ik haar klant X noemen. Ik heb een samenwerking met haar voor 21 uur per maand. Dat is ongeveer 5 uur per week. Als ik zoiets vertel, krijg ik wisselende reacties. De een vindt het weinig, want zij werken dan 3, 4 of 5 dagen in loondienst. De ander vindt het veel, die bedenkt dan namelijk ter plekke wat je dan allemaal voor een werk hebt. Ik hou gelukkig mijn tijd bij, zodat ik inmiddels wel aardig weet hoelang ik ergens over doe. Maar ik verbaas me soms ook hoor! Dus ik vertel je ook graag waar ik me dan elke week mee bezig kan houden: zo’n 5 uur lang 😊

En omdat ik voor meerdere klanten werk, werk ik heel efficiënt (al zeg ik het zelf). Ik heb bijna nooit collega’s die mij afleiden en omdat mijn verantwoordelijkheden vaak zo duidelijk zijn, is het mogelijk om snel te werken.

  • Ik plan haar social media berichten in.
  • Ook schrijf ik haar berichten. Op basis van bijvoorbeeld blogs, nieuwsbrieven en haar weggevers.
  • Ik hou een contentkalender bij.
  • Het inplannen van haar wekelijkse nieuwsbrief doe ik ook.
  • Ik regel haar bijna wekelijkse blog in.
  • Ik zorg voor een passende afbeelding, makkelijk gemaakt door een fijne beeldbank die ze heeft.
  • En zorg dat de SEO teksten goed leesbaar zijn voor Google.
  • Ik plan haar webinars, zorg dat alles klaar staat en analyseer de statistieken ervan.
  • Elke maand analyseer ik haar website, nieuwsbrief en webinarstatistieken.
  • Ik stel onderwerpen voor, bijvoorbeeld voor de nieuwsbrieven.
  • Ik hou de ledenadministratie bij van haar online programma, alleen het gedeelte dat niet automatisch gaat. Gelukkig gaat het meeste automatisch!
  • Ik regel de expertsessies en dat betekent dat ik contact opneem met de experts om te kijken wanneer hun sessies plaatsvinden en wat de onderwerpen zijn. Ik zet de sessies online zodat deelnemers zich ook daadwerkelijk kunnen inschrijven en deelnemen 😊 Na de sessies zet ik de opnames in het archief zodat ook nieuwe deelnemers de sessies terug kunnen kijken. Oja, ook hier mogen statistieken niet ontbreken.
  • En vier keer per jaar plannen we een moment samen om het komend kwartaa/halfjaar te bespreken. Hiervoor maak ik maak een voorstel voor haar marketingkalender.
  • Samen bedenken we marketingacties die we snel of later in het jaar uitwerken.
  • We sparren samen over hoe het gaat, hoe het zou moeten zijn.

Gelukkig is ze nog steeds erg blij met mij. En ik ben blij voor haar omdat zij zich over deze dingen geen zorgen hoeft te maken. Zij kan zich lekker focussen op waar zij goed in is!

Mij geloven hoef je natuurlijk niet (meteen). Lees hieronder wat mijn klanten zeggen over werken met mij!

“Ik ben super blij met Dirkje. Zij helpt mij naar een next level met mijn bedrijf. Haar zakelijke/commerciële inzicht is waardevol. Ik zie haar echt als een super waardevol teamlid. Haar kennis van de online wereld is erg waardevol voor de groei van mijn bedrijf.”

Jolanda Wicherson, Ondernemerscoach

“Dirkje is extremely organised, has a great eye for detail and never forgets anything. Everything with great enthusiasm and a big smile. Dirkje helped BISSELL with organising the IFA event in Berlin and did this with great success. For a successful event without any missing detail, go to Dirkje!!”

Marjolein Hessing, International Senior Marketing Communications Manager

“Dirkje kan uitstekend overweg met complexe situaties: veel verschillende projecten en campagnes die min of meer tegelijkertijd lopen. En ook dan weet ze de complete planning superstrak en overzichtelijk bij te houden. Bovendien komt Dirkje met nieuwe ideeën en suggesties, is ze vriendelijk, vrolijk, goedlachs en laat ze zich niet makkelijk onder tafel praten.”

Taco Oosterkamp, Business Thinker, bestselling author en groeiexpert

“I have been working with Dirkje on high level projects that were critical to promote Philips’ brand positioning towards B2B, B2B and media audiences. Dirkje was a fabulous asset in the team, always very engaged in her role and not worried to walk the extra mile to have things done, she pays a great attention to the details while keeping a strategic view on the overall parts of the project.”

Elena Calamo Specchia, Global Head of Public Affairs

Dirkje is super om mee samen te werken. In een omgeving waar structuur nodig was heeft zij voor mij (als technische ondersteuner) de druk kunnen verminderen, zodat ik ook mijn werk goed kon doen. Ik heb met plezier met Dirkje samengewerkt omdat ze een goede balans weet te vinden tussen resultaten behalen, communicatie en teamverband. Heb je iemand nodig die met veel verschillende persoonlijkheden kan schakelen en structuur moet brengen? Dan moet je Dirkje hebben.

Laurien Broer van Dijk, Projectondersteuner

Ben je benieuwd of je ook wilt samenwerken met mij?

Stuur me gerust een berichtje zodat we het daar over kunnen hebben. Maar lees gerust eerst nog meer mooie referenties 🙂

Dirkje heeft mij supergoed geholpen met het inrichten van Autorespond. Ik zag al een tijdje tegen deze actie op, omdat ikzelf te weinig kennis heb om het snel en misschien nog wel belangrijker, in één keer goed in te voeren. Door duidelijke werkafspraken te maken en heel goed de tijdslijn te beheren heeft Dirkje mij door dit proces heen geholpen. Ze is duidelijk, helder in haar uitleg en kan heel goed aangeven wat zij van mij nodig had om tot het voor mij gewenste resultaat te komen. Daarnaast is ze een prettige persoonlijkheid die heel enthousiast meeleeft als er een goed resultaat behaald is. Ik ben erg blij met Dirkje en zal haar in de toekomst zeker benaderen, mocht ik haar hulp weer nodig hebben.

Ilja Weeda, Backstage Office Management

Dirkje denkt goed mee, pakt informatie en processen snel op en weet dit goed te vertalen naar concrete acties die moeten worden ondernomen. Op efficiënte wijze worden deze acties vervuld en teruggekoppeld. Met haar hulp en ondersteuning ontstaat er tijd en ruimte om mijn project verder te ontwikkelen.

Jessica Jager, Projectleider VoorleesExpress

I had the pleasure to work with Dirkje for over a year. I was very much impressed by her organisational skills and attention to detail. She’s an asset to have on your project as she’s absolutely reliable and doesn’t shy away from hard work or challenges. Not to forget, Dirkje’s enthusiasm and good humour make it fun to work with her.

Mareike Schmidt, Program development